香港新浪網 MySinaBlog
« 上一篇 | 下一篇 »
二筒 | 20th Nov 2008 | 我的生活 | (284 Reads)

                             Picture

這幾天,天氣轉涼,我也不幸地染上風寒,所以整個星期也只好留在家中休息。其實今年的冬天比以往的來得遲,回想起往年的今天,我已經換上羽祴了,哈哈.......emotion

其實我真的很喜歡冬天,因為它給我一種淒美的感覺,尤其一個人走在街上冷風迎面吹來的時候,這種感覺特別強烈。可是,這幾天病倒了,只好乖乖的留在家裡好好的休養,因為我怕病情加重,就連有些活動,我也因此缺席了,我真的感到很內疚,所以我要快些養好身子,再跟大家見面!還有,出外感受我最喜愛的淒美感覺呢!哈哈............emotion

[29] 親愛的朋友

親愛的朋友.祝您倆越來越甜蜜蜜唷
搞定美眉
av每片45元
催情春藥
dbd5a9a3-0973-43fc-b964-9e16abbc38cf


[引用] | 作者 爆奶女 | 13th Jul 2011 | [舉報垃圾留言]

[28]

yIN,

唔洗驚,要驚一齊驚!哈哈....橫掂而家金融海嘯,都無得驚,香港人,無咩好,最好就係變得快,適者生存姐!hehe....唔好灰心!支持你!而且外國返嚟更加無問題啦!哈哈......emotion

二筒
[引用] | 作者 二筒 | 26th Nov 2008 | [舉報垃圾留言]

[27]

哈~ 真係醒目啊~~~ 我係屋企人係公務員先黎UK咋......
畢業...唉...就變雙失青年啦......


[引用] | 作者 yIN | 26th Nov 2008 | [舉報垃圾留言]

[26]

yIN,

原來你而家喺UK,你屋企人係咪公務員呢?哈哈....因為我讀書嘅時候,有啲同學都係去UK,佢地啲屋企人都係公務員!哈哈......咁即係話你就嚟畢業啦!恭喜哂!哈哈.......emotion

二筒
[引用] | 作者 二筒 | 26th Nov 2008 | [舉報垃圾留言]

[25]

我year3, 今年畢業啦...撞正海嘯....@@但我唔係香港啊, 我係英國now......講時講, 以前係屋企有電視都唔會睇TV劇, 但黎左UK就開始煲劇.......>


[引用] | 作者 yIN | 25th Nov 2008 | [舉報垃圾留言]

[24]

yIN,

哈哈,咁就要入多啲彈藥啦!hehe.....係喎,你係咪喺香港呢?讀到幾多年級吖?哈哈........emotion

二筒
[引用] | 作者 二筒 | 24th Nov 2008 | [舉報垃圾留言]

[23]

我係好想冬眠..........
但事實係唔可以冬眠.........

一來學要返, 二來....食物唔會從天而降啊~~~
話時話, 我都差不多彈盡糧絕, 又係入貨的時候了...


[引用] | 作者 yIN | 24th Nov 2008 | [舉報垃圾留言]

[22]

yIN,

哈哈,咁你咪要冬眠?hehe.............emotion

二筒
[引用] | 作者 二筒 | 23rd Nov 2008 | [舉報垃圾留言]

[21]

Jason,

唉!我都唔知吖!不過見食咗五日藥,食埋嗰兩日先囉!唉...不過多謝你嘅提意!emotion

二筒
[引用] | 作者 二筒 | 23rd Nov 2008 | [舉報垃圾留言]

[20]

你地個個都病...真係慘......
保重啊.....

我呢度都越黎越涷...好似仲涷過上年......
開始有唔想出街ge感覺......- -


[引用] | 作者 yIN | 23rd Nov 2008 | [舉報垃圾留言]

Next